Téged már meghódítottak az áruházláncok saját márkás termékei?
A fogyasztók száz forintjukból átlag csaknem huszonnyolcat a láncok saját márkás termékeire adták ki a legutóbbi két év során, ha élelmiszert vásároltak - a Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket szolgáltató vállalat egy 2016-os felmérése szerint. Ám az ár nem mindig jelent ellenállhatatlan vonzerőt, a pszichológiai tényezők fontos szerepet játszhatnak a vásárlók döntéseiben, ezért például a szépségápolási termékekből inkább a márkásat vesszük. Te kedveled a saját márkás termékeket?
Téged már meghódítottak az áruházláncok saját márkás termékei?
Igen, egyre több ilyen terméket vásárolok, mert jóval olcsóbbak, mint a márkásak
0%Nem, ragaszkodom a hosszú évek óta bevált márkákhoz
0%Az olcsóbb ár adott esetben kevésbé jó minőséget is jelenthet, ennek tudatában vásárolok
0%Csak egyes áruházláncok saját márkás termékei váltak be
0%Miért ne venném meg őket, amikor sokszor a márkás termékek gyártói az előállítóik?
0%